May. 20, 2013.... 2013-05-20

Helgen som gått har varit underbar.
Blev att jag åkte till Växjö redan i fredags.
Under dagen jobba jag, fixa håret.
Jag träffade Sara å fick känna på magen.
Sen träffade jag Ehmilie en snabba med.
Sen åkte jag hem till Mönsterås.
Packade o körde till Växjö.

Lördagen va de ju dags för konfirmation.
Yngsta systern de va dags för.
Strålande sol å galet bra väder.
Släkten va där å annat folk.
Vi åt god mat å efterrätt.
Hade kubb- å fotbollsturnering.
Sen drog sig de flesta hemåt.
Kvar va några å vi kollade Eurovision.
Blandad kompott med låtar.
Ännu ett år rätt låt vann tycker jag :)

Idag har jag kört hem från Växjö.
Å jobbat, dessa söndagar alltså.
Fyllda med ångest pga jobb, usch.
Man tycker företaget borde va nöjda att man redan sliter röven av sig å jobbar heltid...

Nu ska jag försöka sova.
För imorgon ska jag tatuera mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback