Jul. 31, 2013.... 2013-07-31

Tusen förlåt att jag inte uppdaterat på typ 100 år.
Jag ska bättra mig.

Men jag har haft fullt upp.
Första semesterveckan va jag i Cypern.
Helt fantastiskt va de.
Men som vanligt längtar jag alltid hem.
Dock va de helt underbart att få komma hem.
Min lilla lurv blev lika glad som jag.

Har haft sån otur nu mina två semesterveckor som varit.
Åkte på någon halsinfektion dagen innan vi åkte.
När jag kom hem fick jag feber å blev genomförkyld.
Allt är borta nu men har jobbig hosta kvar.
Så jag hoppas denna veckan å nästa att jag får vara frisk.

Va på Strand i torsdags.
Även i söndags, fast nykter.
Hade sjukt kul båda tillfällena.
Vilket jävla drag!! :)

Sen igår, idag har ja kört full rulle i huset.
Å imorgon ska jag å mamma åka å kolla på soffa :) Sen blir de å plocka upp allt i alla skåp i köket.
Sen börja sätta var sak på sin plats.
Lite har jag börjat å de börjar ta sig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback