Fredagsfix i lyan.... 2013-09-14

Köket är nu äntligen klart. 
Tack mamma för gardinerna. 

De enda som fattas nu är 4 st barstolar till mitt bord å någon snygg matta. 
Sen är köket komplett. 
Hellre att de tar tid å inreda å fixa å de blir bra än å stressa å sätta upp saker å så ser de förjävligt ut. 
Jag är sjukt nöjd iaf, å jag känner mig verkligen hemma. 
Mina ljusamplar jag köpte för ett bra tag sen har bara legat å dammat. 
Jag har inte riktigt vetat vart jag ska ha dom någonstans.
Men sen idag så fann dom sin plats. 
Å de blev riktigt bra :) 
Börjat få lite idéer med sovrummet med. 
Så de känns skönt de börjar lossna lite. 

Nu blir de klippa å klistra med lite foton. 
Å ett glas vitt till de. 
Sen kommer P hit å sen är denna fredagen fulländad :)
Jag ska väl inte klaga. 
Haft han hos mig varje natt denna veckan. 

Trevlig fredag! 
PUSS 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback