Jul. 12, 2013.... 2013-07-12

Sista arbetsdagen imorgon.
Kan ju inte kännas mer än fantastiskt.

Denna semestern är så efterlängtad!

Slutar 12:24 imorgon.
Sen kvällen blir de som avslutning att köra gokart med jobbet å sen äta på Harrys i Kalmar.

Lördagen ska jag spendera på Öland med Mikaela om vädret blir bra :)
Sen blir de packa å organisera lite.
Söndag ska jag lämna Lukas vilket kommer svida en hel del.
För jag åker till Cypern på måndag.
Han kommer ha de hur bra som helst hos Ehmilie.
Men klart de känns å lämna bort sin bebis.
Bett henne hämta han hemma i Mönsterås för annars kommer ja tjuta å köra i diket om jag hade lämnat han hos henne.

Bortsett från de så kommer jag nog ha de ganska bra.
Att åka till Cypern som start på semestern, de behöver jag.

Läggdags. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback