May. 14, 2013.... 2013-05-14

Pigg som en lärka idag på morgonen.
Inte konstigt med tanke på hur mycket jag sovit de senaste 2 dagarna pga migränen.

Lukas har vart SÅ mammig inatt.
Jösses, blir inte lätt när jag skaffar kille i framtiden, hård konkurrens ;) Haha.

Väntar på att syrran ska komma hem.
Sen blir de gymmet, som jag längtat.
Ska ta igen mina 2 dagar nu när jag legat pall för huvudet.

Fick höra idag igen att jag blivit smal å fin.
Jag ser de ju inte själv.
Men jag blir glad å tackar :)

Å jag äter som vanligt 2 ägg å 2 knäckebröd till frukost när jag går dag.
Lunch idag blev tacosallad.
Imorgon blir de keso(mini) å grönsaker.
Jag överstiger proteinmängden enligt en grej jag följer.
Men hellre de än fett :)
Muskler på g å massa fettförbränning.
Me like :)

Idag står de broccoli- å blomkålsgratäng med kassler på matsedeln.
Ladda kroppen för gymmet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att få höra att ditt hårda arbete på gymmet visar sig!
Vad är det för grej du följer på mobilen?:)

2013-05-14 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback