Måndag.... 2013-05-13

Så segt att uppdatera bloggen via mobiltelefonen.
 
Men i lördags va jag i Kalmar med Flussan.
Jag inhandlade ett par nya converse-skor, mörkblå låga :)
Skitsnyggt nu till sommaren.
Sen inhandlade jag en vanlig långärmad svart tröja.
Alltid bra med basickläder.
Sen blev de ett par linnen.
Även ett från killavdelningen, asnice.
 
Fixade mina nails o så köpte jag en sån där grej till mobilen, armband man har när man tränar.
Så nu har jag de jag behöver :)
Enda som fattas är ett par nya löparskor o en ny bil ;)
Men de är inget måste just nu så de kommer med tiden.
 
I lördags kväll så grillade jag med syster o hennes sambo.
Sen började vi dricka lite, sen blev de Blomstermåla på kvällen.
Riktigt riktigt roligt, träffade folk som man inte sett på evigheter.
 
Igår söndag va de en seg dag, redan då började skallen värka.
Men tänkte att de va för jag va lite bakfull, men icke.
Fick va hemma från jobbet idag som sagt pga migränskiten.
Så nu har jag fått "på prov" nya tabletter, återstår å se va dom gör för mirakel.
Är så irriterad o arg för den här jävla migränskiten.
Känner känslan som ett barn, vill gråta, skrika o slå sönder saker.
Obeskrivlig frustration.....
 
Men de blir jobbet imorgon iallafall :)
Förmiddag denna veckan så den lär väl flyga iväg.
Så veckan kommer bestå av jobb o träning o Lukas.
 
Fick SÅ mkt kommentarer i helgen när vi partajade.
Att jag blivit så vältränad o smal o fin o då blir man så glad :)
Har tydligen fler beundrare än jag kunnat ana ;) Haha.
 
Trevlig måndag gott folk, nu ska jag hänga lite tvätt å hjälpa mamma med maten.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback