Vilken dag! :).... 2013-03-20

Vart har denna dagen tagit vägen?
De sägs ju de går fort när man har roligt.

Jobbet har gått väldigt bra.
Älskar skiftet å alla är bäst.
Lite tråkiga besked, men de är bara å ta.
Ont i hela min själ å mitt hjärta.
Har en hos oss som ska sluta.
Vilket suger röv !!!

Efter jobbet åkte jag direkt till Maxi.
Handlade allt jag behöver.
Så nu är de inget på 1 månad :)
Tvättade även av bilen.
Smutsigaste bilen i stan, usch.
Men nu är den fin å ren iallafall.

Hem å ut å gå med Lukas.
Han älskar snön. Jag hatar den.
Sen kom min galna favorit Ehmilie.
Hon hade med sig blåbärspaj å vaniljsås.
YUMMMMMIE! :)
Sen hjälpte hon mig å packa lite.
Så nu är lite skåp i köket tömda iaf.
En riktig klippa, tack Ehmilie.
Vad skulle jag göra utan dig?

Sen åkte vi till sjukhuset.
Ehmilie skulle lämna blod.
Jag funderar på att börja göra de också.
En god gärning som fler behöver göra.

Sen körde jag hem henne.
Kom hem å gick med Lukas.

Gjort biffar ikväll å fryst in.
Hur smidigt somhelst å ta upp å tina.
De med lite goda grönsaker är fint.

Nu ska jag bläddra vidare i min bok.
Sen blir de sova.

Torsdag imorgon, en dag närmare helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback