Mar. 10, 2013.... 2013-03-10

Igår vart de jobb till 12:24.
Typ första fredagen på evigheter som jag inte jobbar dubbla skift.
Men jävligt skönt å få komma hem.
Ut med Lukas sen spendera tid HEMMA!

Kvällen va jag med Ehmilie hos Fanny å plockade ur min hårförlängning.
Sen blev de Maxi å handla.
Därefter åkte jag å Lukas till Sara.
Kollade gladiatorerna å käka tacos.

Idag har jag varit på stan med Sara.
Tog en fika sen köpte jag lite nytt.
Gått ner väldigt mkt i vikt på senaste tid.
Så köpte mig ett par nya Cheap Monday-jeans.
Tog ett par o testade.
På tok förstora. Gick ner en till.
På tok förstora. Gick ner en till å en till.
Helt sjukt att jag tillslut fick på mig ett par i storlek 28!!
Med tanke på att jag har väldigt breda höfter.
Satt som en smäck så gick därifrån med ett stort leende på läpparna :)
Sen blev de en militärgrön jacka med nitar som va stjärnor.
Så nu får våren komma vilken dag som.

Färgade håret så nu är de röda borta.
Å jag är åter korthårig å mörkhårig.

Sen blev de å gå bort till Ehmilie.
Kollat melodifestivalen å haft skitkul.
Så tack för denna helgen, behövdes.

Nu ska jag fortsätta läsa boken ett par sidor.
Sen blir de sleepytime :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså herregud?
Du verkar skryta om att du går ner i vikt, inget att sträva efter med tanke på att du har vart size 32+
Du är pinsam

2013-03-10 @ 00:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback