Mar. 10, 2013.... 2013-03-10

Aldrig varit de du skriver.
Haft 31 i jeans som störst.
Å eftersom mitt mål är att få den kroppen jag alltid haft så blir man såklart "skrytig" som du så fint kallar de när man inte längre tränar å ändå förändras kroppen.
Så den stora frågan är väl egentligen vem de är som är pinsam i detta sammanhang?
Jag sitter iallafall inte o skriver anonyma kommentarer till folk som är negativt riktade.
Å finner heller ingen antydan på skryt i den text jag skrivit.
Men man är ju olika, som tur väl är, på att tolka saker :)

Hoppas du haft en trevlig helg iaf.


Kommentarer
Postat av: AMANDA LILJA

Haha fan vilka dryga personer det finns. Bara så äckligt jävla avundsjuk.
Hahahahahaha

2013-03-13 @ 22:26:11
Postat av: postiva agda ;)

du denna människa ....... varför läser du ens denna blogg edtersom du verkar o störa dig så, negativa människor ger dålig energi... så sök dig någon annanstans
försök i stället o glädj dig ger mycket bra energi
tack för ordet !!!

2013-03-14 @ 17:58:48
Postat av: positiva agda

du människa lilla..... varför läser du ens denna blogg.. varför inte se de positivt de som skrivs, i ställer för att var negativ o bitter ..... du sprider bara en massa dålig energi
öppna upp dina sinnen så ska du se så bra allt kommer att kännas
tack för ordet

2013-03-14 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback