Mar. 06, 2013.... 2013-03-06

Allt flyter på och jag trivs jättebra på mitt gamla bästa skift :)
Fick dock besked idag att vi ska jobba på söndag.
För de va strömavbrott igår i hela stan.
Vilket innebär att hela Scania släcktes ner.
Så då tappade kvällsskiftet massor.
Så då får vi köra ikappkörning på söndag.
Idiotisk tid, 18:00 - 22:00!!

Annars idag har jag inte gjort ett skit.
Trodde jag åkt på magsjuka, för magen va inte som den skulle.
Så de blev hem å lägga sig, o vila.
Fått i mig lite vitaminer å massa vätska.
Så nu är de väl ok i magen.

Varit ute på en långpromenad med Lukas.
Igår fick han sig en dusch.
Han har varit grådassig hur länge som helst.
Å så klippte vi klorna o borstade igenom pälsen ordentligt.
Bebispälsen lossnar mer å mer.
Snuttepluttspälsen :)

Nu ska jag kolla "Mia på Grötö".
Sen blir de sängen å fortsätta läs min bok.
Läst 2 kapitel å jag är redan helt inne.
Rekommenderar verkligen "50 nyanser av honom".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback