Mar. 04, 2013.... 2013-03-04

Idag började min första vecka med de andra skiftet.
Alltså de skiftet jag började på från första början på Scania.
Hamnade på motsatt när jag blev återanställd augusti-2012.

Gått jättebra å jag har vart glad hela dagen.
Å vädret är ju helt fantastiskt :)

Efter jobbet blev de hem, ut med Lukas.
Sen snabbstäda lägenheten å plocka undan lite.
De skulle ju vara visning kl 16:00 :)
Jag hann å de som kollade va jättenöjda.
Så går allt enligt planerna är min lägenhet deras 1 maj.

Sen vid 16:45 åkte jag tillbaka till jobbet.
Jobbade till 21:00, åkte å handla.
Kom hem å gick en långis med Lucke.
Duschade, å nu ligger jag i sängen.

Sova nu, lång dag imorgon.
Förmodligen övertid imorgon också :)

Puss!

Jag har sagt upp lägenheten därför att jag trivs inte i Oskarshamn.
Så jag ska flytta tillbaka till Mönsterås.
Kommer flytta HEM, fram tills de att min nästkommande lägenhet är klar.
En stooor 2a som börjar helrenoveras i april.
Jag kommer få välja tapeter, kakel, kök etc, vilket är fantastiskt.
Mycket flytt å jag håller på.
Men någonstans inom mig är Mönsterås min trygga punkt.
Så därför ska de bli skönt att få komma "hem" igen :)

Inhandlat två böcker på bokrean idag.
Så blir o börja läsa imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback