Hur finner ni orken?.... 2013-03-15

Folk som kommenterar anonymt i min blogg, dvs, nedlåtande, negativa saker.
Va snäll å respektera de jag säger när jag inte vill ni ska skriva om ni ändå inte kan "träda fram".
Folk som påpekar hur jag ser ut, hur jag hanterar min hund etc. Listan kan bli lång.
Tycker bara de är så tråkigt...
 
Min blogg är en öppen blogg, o de är så jag vill de ska förbli.
Å de som vill läsa den, läser den, vilket jag tycker är så himla roligt.
Men stör Du dig eller anser att de jag skriver är boring, sluta läs då?
Ingen som tvingar Dig att läsa eller ens klicka sig in på min blogg.
 
Men ett TACK till er som respekterar de jag skriver.
Som respekterar mig o de jag gör, å inte gör med de saker som ingår i mitt liv.
Å som läser å faktiskt uppskattar o tycker de är kul o läsa min blogg :)
Fler sådana.
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback