En dag kvar....... 2013-03-15

Denna veckan på jobbet har gått väldigt fort. 
Dagarna har svischat förbi o idag är de redan torsdag.
 
Veckan som gått så har jag tränat o aktiverat Lukas väldigt mycket.
Han är verkligen ett energiknippe som älskar allt man gör med honom :)
Därför tycker även jag de är roligt o få göra saker med han när de resulterar i något bra.
 
Tack mamma som vart hos mig när jag jobbat o spenderat tid med Lukas.
Å tack till Ehmilie som mestadels har han, de betyder väldigt mycket för mig. 
Finns inga ord i världen som kan beskriva min tacksamhet, men TACK! <3
 
Nu är de inte länge kvar tills jag flyttar tillbaka, HEM till Mönsterås.
Jag längtar väldigt mycket å de känns som ett riktigt bra beslut i kropp o själ.
Kanske jag kan få komma ner på jorden o bli människa jag också någongång? :) 
 
Ni vet vilka ni är, som finns i mitt liv, min vardag, på min arbetsplats.
Som gör de lättare för mig o som får mig att skratta.
Jag älskar er, väldigt väldigt mcket o är glad att ni finns.
 
PUSS på er! Ni är de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback