Jun. 11, 2013.... 2013-06-11

Igår fyllde jag år. Inget mer med de.
Så nu är man 24 å allt är precis som vanligt.
De är inte kul å fylla år längre.

Men fick fina presenter av syster å Oscar.
Även av mamma å Jonas.
På söndag kommer pappa o co hit.
Ska bli så kul :)

Jag har vart sjuk i en hel vecka.
Halsinfektion å öroninflammation.
Är fortfarande inte helt kry.
Men jobbade igår å även idag.

Va hos läkarn i måndags.
Migränutredning.
Fått en jävla massa medikamentos nu.
Så håll tummarna !

Händer inte så mycket för tillfället.
Tar ett tag att repa sig å få krafterna tillbaka.

Sen vill jag bara säga att de är så tråkigt att efter så lång tid man inte släpper de som varit.
Jag är ett minne blott.
De borde jag va även för dig.
Så skärp till dig å va den DU är.
Ingen vill ha en kopia av något förflutet?
Finns en anledning till varför de är förflutet.

Resten av alla underbara.
Älskar er. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback