Svar på kommentar :).... 2013-07-12

Ja han är helt underbar :)

Men jag valde en golden för att för de första har jag aldrig haft hund.
Å jag satt länge å väl å läste om massa hundraser innan valet hamnade på just rasen jag har idag.
Rottis är en fantastisk vacker å fin å bra hund på alla sätt.
Alla hundar kräver ju såklart mycket.
Men rottis är ju i grund å botten en brukshund.
Å eftersom jag inte har någon erfarenhet sen tidigare så kände jag att den rasen inte kanske va rätt som förstahund.
Jag hade säkerligen klarat av de.
Sen fastnade jag just för min kritvita lilla isbjörn så de fick bli så :)

Skaffar jag hund senare, vilket jag vet att jag kommer göra kommer de garanterat bli en rottis.
Nu vet jag ju va de innebär å leva hundliv o allt dess innebörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback