Måndagsångest !!.... 2013-01-28

Ja de är något speciellt med måndagar.
Oavsett om de är kvällsvecka eller dagvecka.
Jag har sån jävla ÅNGEST när jag ska gå upp.
Vill bara dra täcket över huvudet, stänga av klockan o sova.
 
Nu fungerar ju min bil igen, så tog lite sovmorgon idag.
Upp o hoppa, ut med Lukas, in o fixa mig, ge Lukas mat, ut igen.
Sen bar de av till jobbet, vart ganska okey idag ändå faktiskt.
Haft mycket stopp för att buffertstyra lite, så de har vart skönt. 
 
Direkt hem efter jobbet o gå ut med Lukas.
Tack till Sandra som har haft mitt lurv idag <3
Sen gav jag han mat, o sen åkte jag o tvättade bilen.
Så nu är den fin, den fick guldprogrammet.
Så nu är den ren o fin o vaxad.
Dammsugat o torkat av allt i bilen också.
Även sprayat alla lister med spray så de ej fryser.
 
Lukas fick en reflexväst av mamma igår o lite annat gutt.
Så den hade vi nu ikväll, så söt plutten är, lite förstor.
Men den gick o vika in lite så sprang han glatt omkring.
Nu syns han iallafall, vitt mot vitt är inte så bra i mörkret ;) 
Nästan så jag får lite panik ibland när jag inte ser han.
Även att han går precis bakom mig. 
 
Ökat matmängden också. Pratade med uppfödaren idag.
För han är så aktiv o gör av med mer energi än va han äter.
Så förhoppningsvis blir han lite piggare nu, vart en tröttdag idag.
 
Imorgon ska jag STORSTÄDA.
Kalmar Läns Tidning kommer hit på onsdag.
Reportage nummer två angående hunden.
Skulle bli en uppföljning från när jag va hos Lukas innan han va min.
Så de ska bli spännande, eller något.
 
Nu ska jag väcka min isbjörn sen gå ut en sista kissesväng.
Sen blir de att sova, jobb imorgon, 6:24 - 15:12.
Hoppas morgondagen går lika fort som idag.
 
Jag saknar min älskling, väldigt mycket.
Tilsammans är vi bäst <3
 
GODNATT! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback