Jan. 25, 2013.... 2013-01-25

Svar på kommentar.

Lukas är 12 veckor gammal :)
Så jag har haft han ca 1 månad.
När jag inte jobbar så lägger jag all min lediga tid på Lukas såklart.
Vi är ute väldigt mycket, han tookälskar snön.
Vi tränar lite ibland å saker som sitt, ligg å tass sitter som gjutet.
Senaste dagarna har jag övat mycket på inkallning.
Eftersom jag väldigt sällan går med honom kopplad.
Vilket går bättre än förväntat.
Han är väldigt duktig att lära sig.
Tidigt lärde han sig även att inte röra maten förän jag säger "varsågod".
Så de är de små sakerna som gör mig glad. Eftersom jag aldrig haft hund.
Får mycket beröm av folk i min omgivning, kända som okända, att han är duktig å lydig för å inte va så gammal.

Så ja. En hund i sitt liv är mycket jobb.
Men helt klart värt de å jag ångrar mig inte en sekund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback