Jan. 13, 2013.... 2013-01-13

Oj inte skrivit på ett tag.
Tiden har inte funnits.

Jag har jobbat eftermiddag.
Spenderar all min tid med Lukas <3
Tack Ehmilie för all hjälp.
Lär få tacka dig fler gånger om å om igen.

Jobbet kan dra åt helvete.
Hade de inte vart att de finns NOLL jobb hade jag sagt upp mig.
Jag trivs inte, vill tillbaka till mitt gamla skift :(

Igår va jag hos Ehmilie.
Hon bjöd på mat, vilken pärla.
Igår å idag har jag mestadels vart ute.
Kommit galet mycket snö å Lukas ÄLSKAR de :)
Tvättat idag med å gjort egen pizza.
Sen har jag ändrat Lukas mat lite.
Har lite mer koll, han har lite problem med magen.
Men pratat med uppfödaren idag.
Så hon har hjälpt mig jättemycket.
Vilket jag uppskattar, skönt med den tryggheten som alltid finns :)

Nu har jag precis krupit ner å lagt mig i en renbäddad säng :)
Gjort ordning i Lukas bädd också.
En ny filt å den va go tyckte han.
Så han låg där efter han bökat med filten å la huvudet på sne.
Duschat han å klippt klorna med.
Han är så duktig min lilla isbjörn.

Nu sova, imorgon kommer mamma å Jonas på besök :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duschar och badar du honom för ofta så tar du bort de naturliga fetterna i pälsen och på huden, det vill säga att han kan få eksem och att pälsen inte håller värmen lika bra.

2013-01-15 @ 13:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback