Jan. 04, 2013.... 2013-01-04

Redan fredag. Gått fort.
Sara har varit här idag.
Sen drog vi hem till henne.
Hennes man låg o sov.
Men de fixade Lukas ;)
Busat å stimmat hela dagen.

Nu sover han som en stock.
Min lilla ullboll <3

Inatt blir de å sova med min träningsoverall hos Lukas i bädden.
Så jag hinner ut när han vaknar.
Blivit kiss i hallen precis när jag ska plocka upp han för å gå ut.

Tränat mycket med han idag.
Sitt kan han utan problem å är faktiskt jätteduktig.
Även ligg kan han, så duktig.
Halvt rulla runt :)

Varit ute å vidgat vyerna med promenaderna också.
Lite läskigt e de ju :) Men nyfiken såklart.

Just nu kollar jag Gladiatorerna.
Fy, tjejerna är groteska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback