Friday, 18 november 2013.... 2013-01-18

De blev en kortvecka för mig denna kvällsvecka som nu passerat.
Jobbade igår o idag, o allt flöt på som vanligt.
Dock känns de att jag inte riktigt är kry än.
Fått öroninflammation och något skit i halsen.
 
Lukas har varit hos Sandra denna veckan när jag jobbat.
Å Ehmilie har tagit morgonpromenaderna med han en timma efter jag gått till jobbet.
Ni är guld värda o jag är så jävla tacksam, ni är bäst! <3
 
O jag måste få skryta lite, Lukas är SÅ duktig.
I princip helt rumsren, kommer när man kallar på han.
Han kan sitt, ligg och tass. O de är nog så bra för o va 11 veckor :) 
Han går lika bra med koppel som utan, en livlig söt liten själ.
Går ut med han en sista gång precis innan jag går o lägger mig.
Sen håller han sig till jag vaknar, även att jag har tidningar vid bädden utifallatt.
Jag är så stolt över mig själv, aldrig haft hund, vart/är livrädd för hundar.
Men när man har hund träffar man o pratar med så många hundägare.
Å man får träffa alla möjliga sorters hundar, så den där rädslan börja sina :) 
Å de får mig att bli lugn, får en inre frid i min själ.
 
Jag har hunnit med en jävla massa idag, slutade 12:24.
Sen blev de hem direkt o gå ut med Lukas. 
Sen har jag tagit lite kort på bilen, har inget behov av bil.
Så känns onödigt att faktiskt ha en som bara står o skruttar.
När någon annan lika väl kan ha användning för den.
Sen skrev jag en handlarlista o gick bort till Maxi.
Som jag ångrade när jag kom dit, SINNESSJUKT med folk.
Tog huuundra år i kassan men efter mycket om och men kom jag hem.
Armarna dödade mig för jag gick hem med tre fulla kassar. 
Såklart glömde jag massa grejer så va bara o packa upp allt hemma.
Sen fick jag gå till Coop, som ligger lite närmare o handla de som fattades.
 
Så nu sitter jag o andas lite, Lukas har fått ett tuggben som han inte kan slita sig från :)
Så ska närsom slänga i en hårfärg i kalufsen o sen börja dammsuga o torka golven.
Torka av allting o fixa lite o sen duscha :) Sen blir de o börja med maten.
Ikväll bjuds de på grekisk kyckling, recept osv kommer sen när jag är klar. 
Sen efterätt, kladdkaka med lakrits o hallon :) O även där kommer recept.
 
Älskling är på g hit nu, även Jessica är med i bilen.
Jessica är en barndomsvän till mig som bor där också.
Så de va ju inte igår direkt vi sågs, så de ska bli kul.
Så maten är klar när båda kommer :) 
 
Ska avmaska Lukas ikväll också.
Får se hur de går ;) 
 
Jävlar vilken underbar fredag! :) 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback