29 januari 2013.... 2013-01-29

Fy fasiken, jag somnade sent igår, även att jag la mig skapligt.
Sen ringde klockan 04:45, sen 05:00 o sen sista 05:15.
Måste ha tre larm annars vaknar jag aldrig...
Men kom upp straxt innan 5:30, gav Lukas mat.
Sen va vi ute i typ 20 minuter.
Sen fixade jag mig o drog till jobbet.
 
Idag har jag städat i princip hela dagen, haft pausat lite då o då.
Givetvis för att gå ut med min lilla prins o busa med han i den snö som finns kvar.
Han är så tröttis, så han somnar så fort vi kommer in, lilla snuffen.
Även att han börjar bli en stor pojk så är han fortfarande bebis.
 
Jag har legat på alla fyra o rengjort min ljusgrå ryamatta i vardagrummet.
Så nu luktar den gott och är ren o fin :)
Dammsugat alla rum o även torkat golvena.
Ska närsom hoppa in i en dusch o sen ska jag byta sängkläder.
Sen ska jag gå ut en sista sväng med Lukas o sen sovtime.
 
Hoppas jag sover som en gudinna inatt. För jag behöver de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback