Löhördahag.... 2013-02-23

Igår så vart de jobb som vanligt, hem o byta kläder.
Sen åkte jag direkt hem till Ehmilie o Simon där Lukas va.
Blev bjuden på mat o så kollade vi på Gladiatorerna.
Därefter smäckte Milchan ihop en marängsviss, guud så gott.
Sen vart vi ute ett bra tag o Lukas va lycklig o få dyka i all snö.

Sen blev klockan mycket o jag tog min isbjörn och åkte hem.
Gick en svänga, sen somnade han i sängen medans jag satt uppe o fixade lite.
Så himla kul å betala räkningar, man hinner fan inte njuta av lönen länge alltså.
 
Idag steg jag upp vid 10 typ, gick ut med Lukas, gav han mat o så käkade jag frulle.
De blev havregrynsgröt med kanel på, o sen kom Ehmilie, sen åkte vi till Emsfors.
Spenderade ett par timmar där hos hennes pojkväns föräldrar, de har också två golden retrievers :)
Så Lukas fick leka lite med dom, jag fick träffa dom för första gången, så goooa.
 
Släppte av Ehmilie hemma o nu är jag hemma o håller på med tvätten.
Sen ska jag städa de sista och även byta sängkläder :)
Lunch närsom, blir ägg o en burk tonfisk med lite grönsaker.
Jag har verkligen slarvat med maten o jag känner mig så äcklig.
Så nu ska jag äta lite tunnt ett tag, o promenera mera.
Nu är Lukas så pass att man kan gå längre promenader med han.
Å de är riktigt skönt, för då får både han o jag röra på oss.
Vilket gör oss båda gott :)
 
Ikväll blir de nog inget särskilt, ska ha lite egentid, med Lukas såklart.
Varit en stressig vecka o min kropp, speciellt ryggen är helt väck.
Så ska fixa lite käk, kolla Melodifestivalen, även att de är värdelöst.
Sen blir de o börja kolla Vampire Diaries igen :)
 
Så ser min lördag ut, å jag klagar inte. Skönt med sånna dagar!
Blir inte allt för ofta.
 
Trevlig helg på er.
 
Å så har jag satt tillbaka min piercing igen ;) De va inte länge jag kunde va utan den.
Eller jo, 2 veckor blev de iallafall, men nu är den där, o så lär de nog förbli.
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback