Feb. 28, 2013.... 2013-02-28

Lite mat såhär på kvällskvisten.
Kyckling med kanel o kidneybönor.
Nyttigt o gott :)
Även gjort kycklingsallad tills imorgon.

Fick en kommentar va de är för tabletter jag äter.
De är fettförbränningstabletter.
Haft de innan, samma, o de är bäst.
Fyller verkligen sin funktion.
Körde med dom i somras, fett försvann.
Magrutorna va på g fram :)

Å varför jag är down är för att jag inte är tillsammans med Jimmie längre.
Tänker inte gå in på detaljer.
Men i vissa fall är två människor inte menade att vara tillsammans.
Hur mycket man än tycker om varandra.
Men klart de sårar, för de är blandade känslor.
Å jag saknar honom väldigt mycket.

Så, så ligger de till.


Kommentarer
Postat av: Lotta Hansson

Hej Malin :) Vad heter tabletterna som du äter mot förbränning?

2013-03-01 @ 16:31:30
URL: http://www.lotta-bloggercom.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback