Feb. 22, 2013.... 2013-02-22

Effektiv å bra dag idag :)
Lukas å jag tog sovmorgon.
Eller åtminstone Lukas.
Jag gick upp å styrde lite.
Diskade å plockade undan.
Sen kom lurvas upp å han fick mat.
Sen tog vi en promenix.
Vart fantastiskt väder idag, soool :)

Sen färgade jag håret.
Å medans de gjorde sitt dammsög jag å torkade golven i hall, kök å vardagsrum.
Sovrummet å badrummet tar jag på lördag.
Sen kom Ehmilie å därefter blev de jobb.

Gick skitsnabbt att jobba idag.
Torsdagar som annars brukar va sega.
Pang sa de sen va kl 23:12 å hemgång :)

Nu blir de sova. Upp tidigt imorgon.
Ska åka å handla o åka ut i skogen med lurvas så han får springa av sig lite.
Sen blir de jobb 12:24-18:36 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback