Feb. 21, 2013.... 2013-02-21

Idag har de verkligen varit en lång dag.
Upp tidigt, Lukas väckte mig å ville ut.
Så de blev ut å leka lite i snön.

Sen bar de av mot Kalmar med Sara.
De blev Bauhaus, köpte en stor dörrmatta.
Sen blev de stan.
Inhandla ny mascara å hårfärg.
Min utväxt är verkligen KATASTROF.
Sen piercade vi oss idag.
Jag har så länge velat ha två i tungan.
Har haft en i typ 6 år?
Sara skulle ändå göra en ny i naveln.
Så då passade jag på också.
Vart riktigt nöjd, dock väldigt svullen.
De va ja inte förra gången.
Men de går över snabbt hoppas ja.
Så ja kan sätta i mina korta stavar.

Sen blev de en snabb svänga på Ikea med.
Köpte nytt duschdraperi å matta.
Sen lite annat smått å gott :)

Sen vart de hem å umgås med mitt lurv.
Gick en lång promenad i snön.
De va skönt. Sen va de dags för jobb.
Övertid idag, så jobbade till 00:12 istället för 23:12.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska de styras mycket.
Ska ta tag i kaoset här hemma.
Vet inte vart min ork har gömt sig.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback