Feb. 06, 2013.... 2013-02-06

Frida har varit hos mig hela helgen.
Det har varit sjukt kul :)
Massa härj som vanligt.
Även att de va länge sen vi sågs så är de alltid som vanligt när vi väl ses.
Å de är gött tycker jag allt :)

Denna veckan började inte så bra.
Hade först siiinnessjuk ångest igår innan jobbet.
Ville verkligen inte jobba.
Men väl på jobbet gick de skapligt.
Sen fick jag migrän å kräktes.
Låg o sov i en timma.
Sen va de värsta över.
Så fortsatte jobba med ett ömt huvud.

Sen igår fick jag veta att ÄNTLIGEN får jag byta skift :D
Skam den som ger sig alltså.
Så från och med 1 mars är allt som jag önskat åtminstone i jobbsituation :)

Idag har jag promenixat med fröken Almqvist å Lukas såklart.
Riktigt smutsväder.
Ju skitigare desto roligare tyckte Lukas.

Nu ska jag sova. Godnatt!

Scanias muppar.
Fröken Karlsson å jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback