Slut på ledigheten.... 2013-04-01

Sitter hemma i lyan i Oskarshamn o Lukas min bästa vän sover som en stock.
Inte så konstigt med tanke på att han vart lös hela dagen o busat med mig o mamma.
 
Jag har unnat mig lite ikväll, suttit o beställt lite goa kläder från H&M.
Jag längtar något fruktansvärt efter våren och sommaren.
Tror faktiskt aldrig de kommer bli någon riktig vår.
Tror de kommer smälla till o så PANG är de sommar.
 
Men ja, klockan är straxt midnatt o de är dags för mig att sova.
Jag är inte ett dugg trött, spekat lite här hemma o plockat undan lite.
I veckan kommer mamma hit så ska vi köra hem lite kartonger.
 
Imorgon ska Ehmilie o jag spackla lite o sen blir de PW.
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback