Sjuk !!.... 2013-04-24

Fick gå hem från jobbet igår.
Feber å sinnessjuk hosta.

Idag har jag vart hos syrran hela dagen.
Hon är också sjuk, så Lukas å jag har haft mysa där hela dan.
Sen åkte jag hem å fixade med försäkringspapprena för Lukas veterinärskostnader.
Min handläggare där är en KLIPPA!

Blivit av med lite kläder idag.
Så lite cash in är alltid trevligt.
Jag försvinner mer å mer.
Så ingenting passar ju längre.
Förstort å skitfult.

Blir hemma imorgon med.
Se om hostan ger med sig.
Ska in till lyan en sista gång.
Besiktning imorgon.
Sen hem å ladda upp mina batterier.
För på fredag SKA jag jobba.
Mina arbetskamrater saknar mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du nu? Har du gått förbi ditt mål?
Saknar träningsbloggen!! Fast fortfarande grym blogg:)

2013-04-27 @ 08:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback