Apr. 07, 2013.... 2013-04-07

Vaknade vid 7 imorse. Pigg å glad.
Varit ute mestadels av dagen.
Fantastiskt väder, Lukas å jag å mamma.
Vart å kollat på lägenheten med.
Gud de kommer bli så bra :)
Jag håller alla tummar å tår.

Varit i Berga å fikat också.
Med mamma, syster å sambo å Lukas :)
Sen fick jag rycket.
Åkte till Kalmar å hämtade Frida.
Så vi har ätit gutt, kollat film.
Vi skulle gått på bio först.
Men fanns bara 5 platser kvar.
Utspridda dessutom, så vi sket i de.
Streamade filmen istället.
Jag har skrikit å Frida skrattat.
"Mama" tittade vi på.

Jag sover INTE själv.
Så Frida å jag skedar i soffan.

Bra dag. Bra gårdag. Bra morgondag.
Jag är tillfreds med livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback