Söndag, 2 september 2012.... 2012-09-02

Igår va jag i Ullared med min Jossan, o de va riktigt nice.
Vi gick där inne i flera timmar o handlade mängder :-) 
 
Vi gick o betalade, gick ut, gick in igen, köpte lite.
Sen drog vi mot bilen o packade den full sen åkte vi hem.
 
Stannade till i Växjö hos pappa i godisbutiken.
Sen bar de av hem till Oskarshamn igen.
 
En UNDERBAR dag :-)
 
Jag inhandlade en svart mobilväska, schal med döskallar, sminkväska, underkläder, kläder, en skinnjacka, handdukar, jeansleggings på barnavdelningen i storlek 164 (va ju inte igår om man säger så), nitskärp, 2 nya täcken, blommor, krukor, lampor, prydnadssaker, smink o dylikt, lukta gott saker, badrumsartiklar o köksartiklar, en ny plattång, gardiner o städgrejer m.m...
Köpte mig även en tröja på barnavdelningen i storlek 170.
Även att jag är glad jag kan ha små kläder igen.
Så mår min kropp inte bra eftersom jag på senaste tiden rasat i vikt.
 
Men jag somnade som en stock efter jag packat upp o donat igårkväll.
Man kan ju inte låta de ligga i påsarna till dagen efter ;-) 
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback