Helgen.... 2012-09-24

Fredagen va inte något särskilt, jobbade och drog hem.
Sen åkte jag till Kalmar en svänga o sen hem igen.
 
Lördagen åkte jag till mamma, va med Bagge.
Färgade mitt hår, kommer bild imorgon, och umgicks med syster.
Bjöd mamma på en klippning/färgning hos frisören.
Hon har ställt upp så mycket på mig nu, så de va hon värd.
 
Lördagskvällen va de utgång med jobbet.
Åkte till Big Bang och bowlade, sen käkade.
Angelica o jag va hemma hos mig innan.
Jag sminkade henne o vi drack lite.
Sen tog vi en taxi dit vi skulle.
Efter vi gjort allt på Big Bang partade vi lite till.
Sen drog alla ut vid 00:30, jag drog hem...
 
Idag söndag, mått piss hela dagen.
Sen fick jag veta jag skulle jobba.
Jag har inte ens satt upp mig.
Men ändå blev jag inbokad?
Utan att ens veta om de.
Bra system!!!
Så de blev 11:30 - 21:00.
 
Nu ligger jag i sängen o ska sova, upp om några timmar.
Förmiddagsvecka på Scania väntar, o jag är inte sugen.
Inte just nu iaf.
 
Nu ska jag sluta dom som blå. Puss godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback