Full rulle hela helgen.... 2012-09-30

Fredagen bestod av jobb x dubbla skift.
Va helt slut när signalen gick.
Åkte direkt o handlade.

Åkte hem o duschade, började med maten.
Sen kom sötnos som en liten sol :)
Vi käkade o kollade på tv, mysfredag helt enkelt.
 
Lördagen så blev de hem till Mönsterås en snabbis.
Sen åkte vi till Kalmar. Blev en sväng på Hansa o Ikea.
Sen käkade sötnos o jag på Thai Silk.
Hämtade upp lillasyster o hennes pöjk.
Därefter åkte vi över till Ölands skördefest.
Blev väl inte så mycket av själva skördefesten.
Umgicks med mamma, Jonas, moster, Mats, Pia o Bosse :)
Sen såklart sötnos, lillasyster o Oscar :)
Började regna så alla trängde ihop sig i husvagnen.
Va riktigt trevligt o nu va de nervösaste över.
Sötnos har fått träffa min familj o min släkt.
Inte haft någon hemma så sen mitt förra förhållande.
Så de kändes kalasbra faktiskt.
 
Sen idag har vi varit i Mönsterås, morbrors fru fyller år.
Så käkat mat o efterrätt, o sådär.
Å även de gick jättebra, great.
 
Sötnos har åkt hem o jag tycker de är lika jobbigt varje gång.

De sägs att de går fort när man har roligt.
Å de har de verkligen gjort, alldeles för fort.
Men haft en suuuuuperbra helg, finns ingenting att klaga på.
Mer än att jag önskar helgen hade kunnat varat liiite längre.
 
Nu blir de bara o slappa i soffan, har sån sinnessjuk spänningshuvudvärk.
Är väl för jag fasat för denna dagjävel, att han åker hem, åh hatar de.. :(
 
Men men, måndag imorgon, dags för en veckas jobb.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback