27 september.... 2012-09-28

Vilken underbar dag, not, haha.
Vaknade vid 06:21 av att de ringer i telefonen.
Jag svarar helt yrvaken, de va söta lilla Angelica i luren.
Frågade vart jag va, o då insåg jag att vi började om 3 minuter.
Men jag tog de lugnt, stressade inte, va på jobbet vid 07:00.
Dagen har gått fort o de tackar vi för.
 
Efter jobbet åkte jag hem, la mig på soffan o sov som en gris till 20:30 ikväll typ. 
Sen har jag styrt lite med disken o sådär. Vikt lite tvättis.
 
Jag förstår fan inte va de är med mig o inte kunna sova.
Nu är de väl inte så konstigt kanske med tanke på jag tog en lååång powernap.
Men de är såhär varenda kväll, jag kan inte sova.
Huvudet o kroppen skriker efter sömn, men somnar inte ändå.
Å när jag väl sover kan knappt ingenting väcka mig.
 
Nu ska jag slänga i nya sängkläder i sängen, slet ut dom andra förut.
Sötnosen min kommer imorgon å som jag lääängtar :-) 
 
Ska jobba dubbla skift imorgon också, så de blir 12 timmar.
Jobb 06:24 - 18:36, sen blir de raka vägen till Maxi o handla.
Sen hem o börja med maten sen kommer han :-) 
Ska köra på tacotårta, ett underbart recept jag fått av min f.d. svärmor.
 
Bjuder på en liten bild på mig o min snuffsa från när vi agerade bartenders i Västervik :-)
 
Trevlig helg på er alla, för de ska jag ha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback