25 september 2012.... 2012-09-25

Lika tråkigt väder idag, buhu så tråkigt de är.
Man är trött o hängig o nästan sleepmode on hela tiden.
Kom hem från jobbet, satt o slötittade lite på tv.
Sen pratade jag ett bra tag med kusin i telefon.
Kändes bra o snart får jag träffa dig igen, saknar dig <3
 
Åkte bort till Maxi o handlade lite jäst, bullbak stod på schemat.
Sist vet jag varför bullarna jäste dåligt och blev så små o lustiga.
Så nu gör jag på ett annat sätt o hoppas på ett bättre resultat.
Idag blir de bara bullar med kardemumma o vanilj :-)
 
Sen blir de väl förhoppningsvis o sova skapligt ikväll.
Blivit så sent om kvällarna nu, jävla nattuggla jag är.
 
Fick sms idag att min telefon är levererad dit där den ska lagas.
Garantin täckte inte de som va sprucket, så kommer få betala ca 2000 kr.
Suger lite, men hellre de än o ha den jävla skit-telefonen jag har nu.
Kan inte ta emot sms från alla o Samsung kan suga min röv.
 
Nu ska jag fortsätta med bullarna, o imorgon är de onsdag!
En dag närmare till mitt gos kommer till mig <3
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback