24 september 2012.... 2012-09-25

Uscha, nu är verkligen hösten här.
Kallt å ruggigt, fryser ända in i själen.
 
Måndag idag, hemsk som alla måndagar.
Men jobbet har gått bra iallafall.
Konstigt nog går dagveckorna snabbare än kvällsveckorna. 
 
Direkt efter jobbet åkte jag till Maxi med Angelica o handlade. 
Sen bar de av hemåt o sätta igång med tvätten.
Fattar inte hur jag lyckas samla på mig så mycket tvätt jämt.
Med tanke på att jag tvättar ganska ofta. 
 
Storstädat lägenheten med. Torkat golven med nya medlet med.
Så luktar MUMMA här hemma, rent o fint :-) 
 
Blev en sväng med Jossan i bilen ikväll.
Åkte ut till Sörvik o kollade på alla SINNESSJUKA hus!!!
Jossan o jag undrade varför vi inte bodde där liksom, haha.
Som i en saga, helt fantastiska. 
 
Nu är jag hemma igen, ska ta upp den sista tvätten.
Sen blir de o krypa ner i sängen o sova ett par timmar.
Klockan ringer vid 05:00, peppt ;-) 
 
Tusen stenar har lossnat från mitt hjärta också. 
Är så glad att jag har min snuffsa o min prins.
Ni är oväderliga! <3 Finns inga som är som er.
NI ÄR BÄST.
 
Betalat alla räkningar med, satt inte såå gutt.
Men får väl trösta mig med att jag får lön igen på torsdag :-)
Så alla pengar som försvann kommer åter igen. 
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Josefiiiin

Hörrö snuffsa, i sörvik finns de bara bönder och lantmän. Vi var ju i saltvik, mysingsö och i skooooogen :) <3

Svar: Hahahaha :-) Okej då, men vi KUNDE vart i Sörvik, hahaha <3
Malin Lilja

2012-09-25 @ 10:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback