20 september.... 2012-09-21

Åkte till Mönsterås efter jobbet igår. Blev sent.
Men ville bara hem till Baggepojken som är sjukis :(
 
Låg hela natten o gosade med han.
Märks han är dålig, helt utmattad stackaren.
 
Mamma kom hem vid 10:30 ca o sen tog jag Bagge i famnen o hoppade in i bilen.
Går inte ha han i kattburen, han blir helt knäpp då.
Å de är väl inte så konstigt, hade jag med blivit om någon låst in mig i en bur.
Men han skötte sig exemplariskt, låg i mitt knä tills vi va framme hos veterinären.
 
Dom kände o kollade på han o han va SÅ DUKTIG.
När dom pilla i munnen på han vände jag bort huvudet.
Så löjlig är jag, undra hur jag kommer bli som mamma sen.
Men han satt helt stilla o direkt när dom va klara kom han till mig.
 
Men de visade sig att de små tänderna mellan dom stora huggtänderna i överkäken är lösa/trasiga.
Hur de har gått till kunde inte ens veterinären svara på, så de va lite wierdo.
Men de har iallafall gjort så att de blivit inflammation i tandrötterna, varböld.
Stackars min älskling, inte konstigt han haft ont o haft svårt med mat å att dricka.
Men vi fick iallafall en tid imorgon fredag, då han ska opereras.
Jag är så nervös, hatar sånt där med narkos o grejjer.
Men jag hoppas de går bra iallafall, mamma ska åka dit med han.
Jag jobbar o fick inte ledigt pga personalbrist, så de suger lite.
Men mamma har lovat mig o hålla mig uppdaterad hela tiden.
Min bebis klarar de, för han är bäst, hoppas allt går vägen <3
 
Blev en svänga till Kalmar med Jossanpärlan också. 
Hon skulle inhandla sig byxor o sen skulle jag lämna in min telefon.
Tappat den så displayen va KALABALIIIIIK.
Så fick en jävla cp-Samsung som lånetelefon.
Jossan köpte de hon skulle, å lite till :-P
Som vanligt när vi åker in, man får aldrig göra så, haha.
Sen köpte jag mig ett par braller, en tröja o ett par skor.
Å jag som inte skulle köpa mer skit, men de blev som de blev.
Nöjda tjejer iallafall åkte vi hem mot Oskarshamn igen :-)
 
Jag jobbade, vart inte så mycket idag.
En hiss som transporterar hytterna mellan linerna gick sönder.
Så hela monteringen stod stilla i 2 timmar tills de va dags o gå hem.
 
Å imorgon är de fredag, efterlängtad fredag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback