18 september.... 2012-09-18

Idag blev de sovmorgon, kunde inte resa mig från sängen.
Körde ben, rumpa, bröst och kondition/fettförbränning igår på gymmet.
Å de resulterade i sån jävla träningsvärk idag :-P 
Känslan är underbar, men va länge sen jag hade de.
Eftersom jag legat på latsidan ett bra tag.
 
Men jag begav mig till gymmet ändå.
Körde kondition/fettförbränning, lår/rumpa, ländrygg och axlar/biceps.
De är så skönt eftersom o jag tänker varje gång att varför gör jag inte detta oftare?
Men de är som med allt, när man väl kommer igång löper de på av sig självt sen.
 
Ska ta tag i disken, duscha och sen bege mig till jobbet.
Vädret ute suger, ruggigt och kallt. 
 
Å jag är så glad :-) Kroppen tightar till sig.
Jag går ner i vikt o jag mår som fisken i vattnet.
Mina bröst försvinner mer o mer, vilket jag också är glad för.
För jag vill inte ha några, bara två saker som är ivägen. 
 
PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback