13 september 2012.... 2012-09-13

Har typ ingen ork att skriva i bloggen längre.
Sitter sällan vid datorn och orkar inte skriva från telefonen.
 
Men jag kör på som i vanlig ordning.
Jobbar, o jag har haft dagvecka denna veckan.
Igår kom lillasyster hit och vi handlade o lagade mat.
Sen åkte vi till Alstermo och tittade på herrhandboll.
Alstermo mötte Lindesberg, Allsvenskan.
Alstermo vann så de va gött.
Med tanke på att Lindesberg är ett f.d. elitserielag.
 
Sen åkte vi hem till mig i Oskarshamn igen.
Hon ställde sig och bakade vid 23:30 typ, haha.
Skulle blivit blåbär/hallon-muffins, men blev en stor kaka istället.
För jag hade inte formar så de räckte.
Sen somnade vi som stockar.
 
Idag jobb som vanligt, kom hem o åt lite yoggi.
Somnade i soffan o vaknade vid 19:30.
Gjort iordning mat o dylikt till imorgon.
Ska jobba dubbla skift imorgon.
Så, istället för att sluta 12:24 slutar jag 18:36,
De blir 12 timmars arbete istället för 6 timmar.
Men de är gött, älskar övertid o de fördriver tiden lite.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback