11 september 2012.... 2012-09-12

Vilken underbar start på denna dag.
Går med två tjejer från jobbet till jobbet.
Går hemifrån typ 05:45, eftersom vi börjar 06:24.
Idag ringer en av tjejerna "Malin vart är du?"
Klockan är 06:03, o jag sover som en stock...
Jag avslutar samtalet, flyger upp, slänger ner allt i väskan.
Flyger in i bilen o kör rally, mot SCANIA.
Stämplar in 06:21, inte illa pinkat ;)
Jag börjar bli rutinerad, haha.
 
Gått bra på jobbet, även att ryggen är värre idag än va den va igår.
Fått ha ryggskyddet på mig idag, för hållningens skull.
 
Jobbade över till 18:00 idag, andra skiftet hade dåligt med folk.
Och vi testade de "nya" vi ska införa om ett par veckor.
Och för att testköra va vi tvugna att ha folk på varje position.
Därav att jag fick jobba övertid idag, vilket inte har mig något emot.
Så förhoppningsvis sitter de nya uppgifterna i benmärgen nu.
Med tanke på att jag testkörde med mitt skift + de andra. 
 
Efter jobbet blev de hem, slänga i tvätt i maskinerna.
Sen svirade jag om lite snabbt och åkte bort till Maxi.
Handlade litegrann och begav mig sedan hemåt igen.
 
Köpte ny rengöringsgrej plus ansiktsvatten.
Inte för jag har konstig hy eller något, är som en bebis.
Men känslan av att va fräsch lite extra ren skadar ju inte ;)
 
Sen fick jag låna ett nagellack av en på mitt jobb.
Magnet-nagellack. Bara hört talas om de.
Å nu slarvtestade jag lite, ashäftigt!!
Så blir att köpa ett eget sånt i veckan :)
 
Nu ska jag vika den sista tvätten sen bege mig mot sängen.
Imorgon SKA jag vakna, av alarmet o inget telefonsamtal :)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback