10 september 2012.... 2012-09-10

Jag kan ju börja med att sammanfatta helgen lite.
Åkte till babe i torsdags, kom dit ganska sent.
Så vi gick o la oss, för han skulle upp tidigt o jobba.
 
Fredagen jobbade babe o jag låg i sängen länge.
Ryggen kändes bättre så jag diskade o plockade undan.
Dammsög lite o torkade golven, är ju trots allt en grabblya ;)
Sen kom babe hem, sen drog han igen, han skulle träna sitt lag.
Samtidigt som han gick så drog jag och handlade allt till kvällen.
Babe bor med sin killkompis, o han skulle komma hem med sin flickvän.
Så jag gjorde min egna potatisgratäng med paprika o vitlök :)
Den uppskattades o tog slut ganska fort, kul ju.
Till de hade vi fläskfilé och egengjord tzatsiki.
Vi kollade på film allihop och gottade oss med godis.
 
Lördagen blev de att haka på babe till handbollen.
Hans lag spelade cup, så han skulle coacha en match.
När matchen va slut åkte vi o tittade på bio, "Grannpatrullen".
Sviiiiinrolig :) Så den rekommenderar jag verkligen.
När filmen va slut mötte vi upp hans kompis.
Sen drog vi o spelade biljard i någon timme.
Sen bar de av hem till grabbarna, lugn kväll.
Söndagen va bara slapp, film o mys.
Sen va de dags att åka hem :(
Vilket är lika tråkigt o ledsamt varje gång.
Men bara att se fram mot nästa gång.
Saknar gos jättemycket redan.
 
Jobbat idag! Gått bra, förmiddagsvecka denna veckan.
Varit i Mönsterås idag, handlat med mamma o gjort mat.
Myst med Bagge o tagit de lugnt.
Hemma hos mamma är min frizon.
Där släpper jag allt å slappnar av till 110%.
 
Nu är jag hemma igen, ligger här i sängen.
Borde sova, men jag kan inte. 
Blir väl o läsa lite i min Zlatan-bok.
Eller beställa hem lite fina höstskor.
 
PUSS!
 







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback