Vilken jävla dag!!.... 2012-10-15

Man va ju sådär lagom pepp att dra o jobba +SFA som dom kallar de.
Syftet med de är då att man ska jobba dom 8 timmarna för o undvika övertid under veckan som komma skall.
Men vi hann inte med mycket förens de börja strula, vi stod stilla o de va härj hit o dit.
Fick veta av våran chef de blir övertid imorgon måndag, även tisdag.
Då känns de lagom suuuurt att jobba denna söndagen till ingen nytta alls.
 
Fyfan säger jag bara. Alla har varit trötta, irriterade, opeppa, ja allt.
Denna söndag hade jag velat spendera hemma, med lite gutt o film o så.
 
Men japp, vi överlevde alla denna kväll på Drömfabriken o 23:12 stämplade alla ut med glädje.
 
Sitter å skriver en handlarlista vad som behövs handlas in.
Frys o kyl ska fyllas så de är gött :)
 
Imorgon är de måndag, då ska jag till gymmet.
Kör på konditionsträning imorgon med, inkl. mage, rygg o armar.

Rensade min garderob häromdagen, la ut lite på "Köp- och sälj".
Fått allt sålt som jag lagt ut o de är gött :)
 
Nu blir de sängen, för ögonen börjar bli tunga.
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback