Själen av en vän.... 2012-10-06

Ken Rings låt "Själen av en vän", så fin så underbar.
 
Äntligen fredag, efterlängtad dag har de varit.
Jobbade typ min första fredag utan dubbla skift.
Kändes konstigt men samtidigt skönt o få komma hem "som vanligt".
 
Drog bara hem o bytte om o gick sedan till Sara.
Hennes familj va där när jag kom, o dom va glada o se mig.
Å jag likaså såklart :) Dom är lika tokiga som oss.
Dom åkte hem o Sara svirade fram med lite vin.
Så vi satt i soffan med tända ljus o drack vin, pratade.
Länge sen jag hade en sån "lugn" kväll, men de behövdes.
Du är guld värd min lilla sockerhumla.
 
Innan jobbet idag så sprayade jag min cykel, blev förjävla fult.
Så drog till färgbutiken igen o köpte 2 sprayburkar, fast svart.
Så nu är allt på hela cykeln kolsvart. T.om däcken, haha. 
 
Mina kläder från H&M kom idag också, perfekt fredagspresent ju.
De röda byxorna va på toook förstora, så skickade tillbaka dom o beställde mindre.
Tröjan va också stor, men är ju en "olle"-tröja, så de är bara mysigt.
Leggingsen va i S, men på tok förstora, men behöll dom.
Fanns inte mindre, o man kan ju faktiskt dra upp dom.
Å inte ha byxorna på halvhäng som jag har vanligtvis :)
 
Sara skulle upp tidigt imorgon o jobba så jag begav mig hemåt, i regnet. 
Så suttit o kollat lite på film, gjort iordning lite inför morgondagen med.
Ska städa o tvätta imorgon, skönt med lite sysslor.
Blir så rastlös annars, men tur jag ska jobba hos mina gamlingar på söndag iaf.
 
Bra fredag, bra helg.
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback