Mööööööör!.... 2012-10-18

Fyfan va benen är möra o även min kära lilla rygg.
Riktigt riktigt riktigt jävla segt att jobba idag.
 
Jag har varit o tvättat o städat bilen.
Sen kom han som skulle köpa bilen, testkörde lite o så.
Han va nöjd, o den är inte längre min på måndag.
Så ska gasa järnet med röda faran i helgen. 
 
Sen följde jag med Angelica o tvätta hennes bil.
En sväng till Maxi sen blev de jobb 15:12 - 00:12.
 
Kom hem för en timma sen typ.
Packat o gjort frulle tills imorgon.
O packat väskan till babe.
Färgat ögonbrynen, plockat ögonbrynen.
Målat naglarna.
 
Så imorgon, eller ja, idag, blir de 06:24 - 15:12.
Sen hem o duscha lite snabbt o käka.
Sen direkt till Jessica o sätta om mitt löshår.
Helt nytt svart fint långt underbart hår :)
Sen blir de raka vägen till babe.
Kommer köra rally, saknar han som fan.
 
Nu ska jag sova, upp vid 05:30 -.-
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback