3 oktober 2012.... 2012-10-03

Sara ringer o väcker mig kl 9. Godmorgon godmorgon.
Upp o hoppa, ta en shake, svira om o bege sig ut.
Lämnade cykeln till CYKELAKUTEN, ska få två nya däck.
Sen drog vi en snabbis till stan o jag köpte ett lås till cykeln.
Eftersom jag alltid annars varit så slarvig att låsa.
 
Direkt till gymmet, idag stod rygg och biceps på schemat.
Så jag körde järnet, o mina armar är heeelt slut.
Men de är gutt o ha rutin på de där med träning.
Skulle aldrig klara av ett liv utan o träna.
De allre bästeste som finns ju :)
 
Jag o Sara drog till färgaffären, jag köpte sprayfärg till cykeln.
Så nu jävlar ska här sprayas, dock inte idag, blir imorgon.
Färgen jag valde är ROOOOOSA :D
Så om någon jävel snor cykeln, så vet jag vart den är.
När jag ändå va i farten med färg o allt blev ju cykellåset därefter.
 
Ska ta med mig lite grejer hem från jobbet så jag kan fixa bromsslangen imorgon med.
Detta kommer bli så jädra bra :) Haha, kul om inte annat.
 
Nu käkar jag "frukost". Knäckebröd med ägg o kaviar o mitt älskade pepparmints-te :)
Blir o duscha sen, hämta cykeln o sen bege sig till jobbet, Drömfabriken.
 
O sen får jag ju inte glömma att Sara fyller år idag med.
Redan grattat henne, o grattis igen min lilla sockerhumla.
HURRA HURRA HURRA HURRA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback