2 oktober 2012.... 2012-10-02

Sinnessjukt trött idag på morgonen.
Snoozade nog i 2 timmar innan jag steg upp.
Va ju så varmt o gutt under täcket.
 
Igårkväll när jag gick hem från jobbet så skulle jag gå över en bro.
O där kommer de en grävling springandes, jag GALLSKRIKER.
Lägger mina ben på ryggen o springer fortare än fortast.
Började storböla kändes som äcklet flåsa mig i nacken.
Men han blev nog minst lika rädd när jag började skrika.
För jag såg han inte mer sen, men hur stor är chansen?
USCH.
 
Så idag när jag varit på gymmet o tränat axlar så gick jag till en loppis.
Tog den fulaste cykeln som fanns, som ser ut o rasa ihop vilken sekund som helst.
Möter jag Herr. Grävling ikväll ska jag köra över han, AAAAAH :P
 
Nu blir de o hoppa in i duschen, fixa iordning allt till jobbet.
Å sen faktiskt CYKLA till jobbet, lär va död ikväll.
Vi ska jobba över, så slutar 00:12, ingen lust med de alls.
 
Tjodelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback