17 oktober 2012.... 2012-10-17

Puh, äntligen hemma.
Igår va de övertid, idag övertid, även imorgon :/
Man är som ett lik sista timmen man jobbar.
Men kvällen idag gick definitivt snabbare än igår.
 
Fått många glädjande besked idag :)
En som va intresserad av min bil har hört av sig.
Han kommer redan imorgon och ska provköra den o så.
Så de blir för min del att gå upp tidigt, städa o tvätta bilen.
Sen har jag hittat en bil, volvo v40 :) Blir att kolla på den på måndag.
Han som kommer imorgon va 90% säker han ville ha min bil.
Ville bara se så den va lika fin i verkligheten som på bild.
Å de är den, fin invändigt osv, så hoppas han blir nöjd.
Men är faktiskt lite nervös, så Angelica ska följa med mig.
 
På torsdag ska jag gå dag istället för kväll.
Slutar 00:12 imorgonkväll, sen börjar jag 06:24 på torsdagen.
Kommer bli slitsamt, men va enda sättet att lösa de på.
Gick tydligen inte att få ledigt, men bra på ett sätt.
För då sparar jag mina kära komptimmar jag samlar på.
På torsdag blir de o ta ur mitt hår o sätta i HELT NYTT.
Åh, de ska bli så skönt. Sen ta mitt pick o pack o åka t babe.
Ska spendera 3 dagar hos han o de ska bli så underbart.
Massor inplanerat vilket jag ser fram mot, som vanligt :)
 
Nu ska jag ta mig ett litet äggis o sen gå å lägga mig.
Så jag är pigg och utvilad tills imorgon.
 
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback