13 oktober 2012.... 2012-10-13

De va döden att gå upp i morse.
De va kallt, frost på bilrutorna.
Men jag tog på mig raggsockor.
Sen hoppade jag på min cykel mot gamlingarna.
 
Jobbade med min lilla Sara o Linda.
Allt flöt på och gick jättebra, sen va de dags vid 10 o gå hem.
Men vi hade så trevligt o prata, så kom inte iväg förän 10.30.
Hem o slänga i en hög i tvättmaskinen o bära ner resten.
Rev ur sängkläderna o packade väskan, mot gymmet!!!
 
Körde 10 minuter intervall på crosstrainern.
Därefter mage och ländrygg.
Sen sprang jag i 15 minuter på rullbandet.
Sen körde jag 10 minuter på crosstrainern.
 
Nästa grej som står på schemat är o bädda sängen, nya sängkläder!! :)
Damma, dammsuga, torka golven, diska o fixa mat.
Senare i eftermiddag/kväll ska jag ut på powerwalk.
Sen blir de en lugn kväll, kanske med Sara, kanske själv.
Får se va bruttan har för planer.
 
Annars kanske de blir en sväng hem till Mönsterås.
Saknar faktiskt min lilla familj.
Å jag börjar ju inte jobba förän 15.12 imorgon.
Så de hinner jag ju med.
Får se hur mycket klockan är när allt är klart.
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback