Tummen upp!.... 2012-11-08

Sovit i princip hela dagen, vilket nog va ganska välbehövligt.
Steg upp vid 20:00 å tog lite att äta, sen har jag suttit o kollat ny soffa.
Men hittar ingen särskild jag vill ha, mer bara vad som finns o prismässigt.
 
Precis duschat, å de va gött.
Så ska värma min värmedyna, krypa ner i sängen o sova gott.
Imorgon SKA jag till jobbet, kroppen har lugnat ner sig nu.
 
Igår va jag och kollade på lägenhet, idag ringde dom.
Dom tyckte jag skulle ha den, så jag tackade ja och tog  den.
Så jävla gutt med fast jobb nu.
Snart kommer Lukas, jag har köpt ny bil.
Babe å jag har pratat lite, o han kanske ska flytta hit.
Sen är fan allting komplett :) 
 
Jag är så lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback