Svar på kommentar.... 2012-11-30

Fick en kommentar hur jag ska göra med hunden när jag jobbar å så.

Jag kommer inte ha hunden på hunddagis.
För de fungerar inte med mina arbetstider.
Han kommer va hemma.
Har väldigt mycket hjälp från arbetskollegor.
Vilket jag är tacksam för.
I början kommer jag va ledig från jobbet.
Oklart hur länge än så länge.
Är under utredning på jobbet.
Sen så kommer jag gå hem på varje rast.
Nya lägenheten är precis vid mitt jobb.
Vi har väldigt mycket raster.
Så enligt mina beräkningar kommer de inte vara några problem :)

Sen har ju folk runtomkring väldigt mycket tankar och åsikter.
Men väljer att inte bry mig så mycket om de.
Jag hade aldrig tagit beslut att skaffa hund om de inte praktiskt möjligt hade fungerat.
Sen så kommer min pojkvän flytta till mig så småningom så då blir vi två om hundansvaret vilket såklart kommer underlätta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback