Söndag.... 2012-11-04

Haft helt underbara dagar nu.
Babe kom i onsdagskväll.
Åkte hem idag.

Torsdagen va vi på sjukhuset.
Jobbigt som väntat va de.
Men tack för ni va med, babe å Sara.
På hemvägen stannade vi hos mamma.
Käkade lite sen åkte jag till jobbet.
Så sjukt bra de kändes å komma hem.
När man hade någon hemma som vänta.

Torsdagen fixade Jossan å jag naglarna med. Kanonfint!

Fredagen jobbade jag.
Hem fort, duscha å fixa.
Sen blev de mat på Lilla Krogen.
Därefter bowling :)
Jag, babe, mamma, Jonas, syster å så.
Väldigt kul å trevligt :)

Lördagen sjukhuset igen.
Gick bra den gången med.
Sen blev de Ikea å äta.
Å sen åkte vi till Björn min kusin.
Hälsade på honom på hans boende.
Fikade lite å babe å han kom jättebra överens :)
Sen blev de Rockneby till moster m. familj.
Fika igen. Haha.
Å äntligen träffa kusin Therese som flyttat hem igen <3
Sen blev de äntligen hem.
Handla, laga god mat å lördagsmys.

Nu ligger jag hemma hos mamma.
Ska sova här inatt. Ledig imorgon.

Jag är så lycklig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback